Elektronikus ellenörző - E-ügyintézés

Az elektronikus ellenőrző használatához segítséget kaphat a lap alján található videókban. 

A2017/2018 tanévtői ismét lehetősége van a tanulóknak és a szülőknek az elektronikus ellenőrző használatára.

Ennek elérhetősége a tanulók számára:

  1. Asztali vagy hordozható számítógépen:
    https://kunfehertosuli.e-kreta.hu
    felhasználónév: 'a tanuló oktatási azonosítója'
    jelszó: 'a tanuló születési dátuma elválasztójelek nélkül. pl: 20070306'
  2. Mobil alkalmazás
    KRÉTA Ellenőrző mobil alkalmazás használatához Android 5.0 és újabb verzió illetve iOS 8.0 vagy újabb verziójú készülék szükséges!
    Az applikáció (KRÉTA ellenörző) letölthető a Play Áruházból (android) vagy az App Store-ból (iOS).

    Az applikáció telepítése után ki kell választani az intézményt (Kunfehértói Általános Iskola).
    A felhasználónév és a jelszó megegyezik az 1. pontban leírtakkal.

  3. Szülőknek:

    Elektronikus ügyintézés keretében lehetőségük van pl: hiányzásokat igazolni, iskolalátogatási igazolást kérni, stb.
    Elektronikus ügyintézésre csak a szülőknek van lehetőségük, ezért a tanulókétól eltérő a felhasználó nevük és jelszavuk. Amennyiben nem jelenik meg a felületükön az e-ügyintézés gomb, kérjék az intézménytől a kiterjesztett jogosultság beállítását.